torsdag 17 september 2009

ledig dag och stekt anka

Hemtentan som ska vara inlämnad idag vid fyra klarades av igår så nu är det en underbar ledig dag. Har frukostat med älsklingen J och därefter druckit kaffe i soffan samtidigt som jag pimpat den här nya bloggen (är ännu inte helt säker på färgerna), läst andras bloggar samt försökt streama hollywoodfrus-programmet för att kunna spana in det alla talar om.

Det misslyckade dock så jag har fortfarande inte full koll på the fuzz men efter att ha läst den där ank-tjejens statement på newsmill samt hört random radiokanal igår där någon gick loss på logiken "hajar får inte cancer och är uppbyggda av brosk så därför tror jag att det är hälsosamt att äta brosk" så vet jag inte om det är någon enorm förlust.

Jag vet inte ens om jag blir upprörd. Vad finns att ranta om liksom? Ank-tjejen tycker uppenbarligen allt det där and I guess it's her loss (och tyvärr hennes evenuella döttrars).

Själv är jag extremt nöjd med min svensk-ättade man som både hjälper till att tjäna pengar och styra upp vårt hem samt älskar mig överallt annat, håller både mig och sig själv sexuellt tillfredställda och till sist är världens roligaste och bästa att leva med.

Nu ska jag fika på Söder med Hjulet och lilla Syster-Yster och hennes London-kompis. Oh the sweet ledig dag.

1 kommentar:

VeRa sa...

jag har skrattat åt broskhäxan Anka..