måndag 22 november 2010

uppdateringar kan gå och dö

Jag började skolan och sedan dess har jag inte hunnit med något annat. Vi har föreläsningar varje förmiddag mellan 8 och 12 och oftast obli-övningar på eftermiddagarna. Jag åker hemifrån vid halv sju och kommer hem mellan fyra och sju på kvällen. Då är det typ bara att äta och sova. Suck.

Även helgerna under hösten har varit späckade med saker så jag har inte ens hunnit med något där annat än det som måste göras. Inspirerad av Linna började jag träna och försökte sova men alltså - det är så sjukt svårt att få till rutiner för mig. Det går bra ett tag men sedan händer det något och jag tappar fokus.

Jag har försökt uppdatera här men det är ju helt hopplöst det med. Och ändå tror jag att jag ska försöka igen. Inte med att uppdatera för det är då det går åt helvete. Utan med nya inlägg som handlar om det som händer nu. Det kan vara så att jag behöver det.

Vi får se.

Inga kommentarer: