fredag 2 november 2012

trött men nöjd

Vaknade i natt och kunde inte sova. Hade ont i händerna och var täppt i näsan och hur jag än vände och vred mig kunde jag inte ligga bekvämt. J var också vaken och det slutade med att han gick upp och gjorde varsin kopp välling åt oss som vi drack i sängen. Sedan lyckades vi somna om.

Vaknade sedan på morgonen och hade drömt jobbigt men så fort jag vaknade kom jag på hur vi skulle kunna fixa en massa plats åt Trassels saker och då blev jag glad och peppad och orkade gå upp och äta frukost med J. Drack sedan kaffe och gjorde allt som stod på min akuta to-do-list gällande ex-jobbet.

Var ju ute på en gård igår och träffade en djurägare vilket var sjukt kul och inspirerande eftersom hon som hade gården var så himla peppad på projektet. Fick även sjukt gott fika och hade trevliga pratstunder med min handledare i bilen på väg dit och hem. Så idag hade jag lite saker att göra och planera och jag hann riva av allt på förmiddagen vilket gjorde att jag kände mig sjukt nöjd.

Körde sedan till verkstaden med rödis och bytte till vinterdäck och lämnade diverse ytterkläder till kemtvätt och lagning innan jag åkte hem igen och däckade i soffan. Nu har jag sovit i några timmar och väntar på att J ska komma hem så att vi kan åka och köpa mat och umgås lite såhär på fredagkvällen.

Inga kommentarer: