torsdag 16 juni 2011

festival II

Nämen om man skulle ta och uppdatera lite dårå. Var ju ett tag sedan eftersom jag mest sover för att ta igen typ en termins sömnbrist.

Var ju festival för min  bror som fyllde 30 år en vecka efter papis 90-årsskiva. Så himla sjukt att papi fick min bror i 60 års-present och så himla sjukt att min bror vuxit upp och blivit 30 bast. Han var ju typ världens minsta alldeles nyss och nu är han vuxen (och ska dessutom bli pappa själv om typ två veckor - sjukaste ever).

Festivalen var strålande med mat, dricka och musik på topp. Gjorde dock en tant och gick och lade mig vid två trots att det utlovades solnedgång vid havet 03:25. Orkade typ inte.

Inte nog med det - nu har bästa J spårat och beställt en resa till Kroatien för oss två. Åker 12 juli och när jag  lite tveksamt frågade om vi verkligen hade råd körde han en "man lever bara en gång".
Eeehh, förvisso men jag drar ju verkligen in ca 0 kr till hushållet.

Dock, ska bli nice att åka till medelhavet och se Kroatien eftersom jag inte varit där + man med lite god vilja kan se detta som vår smekmånad (efter bröllopet förra året var vi ju utmattade i en segebåt i en vecka vilket INTE räknas som smekmånad).

Osv, osv. Ska sova mera nu. Godnatt.

Inga kommentarer: