onsdag 20 juli 2011

det viktigaste

...hände ju när vi var bortresta. Den 14 juli blev jag faster för femte gången (sic - vår släkt är vild).

Min lillebror och hans fru fick värsta gylliga lilla pojken som ska heta Mollgan och idag var de här på kalas eftersom min svägerska fyllde år och vi fixade bästa fikat och middagen åt henne eftersom de var lite busy med annat + ville gitta sin varma lägenhet.

Mollgan är värsta lik min bror och verkligt söt fast han är bebis. Och hans mami och papi är redan perfekta föräldrar som kommer att ta hand om honom alldeles strålande. Inte ens jag med mitt beskyddarbehov kunde hitta något att klaga på. Väldigt roligt att se min lillebror vara värst coola pappan.

Jag tar över sedan om han behöver beskydd när någon elaking kommer och muckar med honom i skolan el dyl. Dessutom ska jag lära honom allt jag kan och vara världens coolaste och bästa faster.

3 kommentarer:

VeRa sa...

klart du kommer lära honom allt du kan... jag vill också vara faster, de är min ultimata grej. Kunna komma dit vara grym och ägig och sen dra när man hetsat upp ungen å lärt den bra saker! mohaha!

Liza sa...

LIKE!

VeRa sa...

:) mohahahaha