söndag 3 juli 2011

random weekend

Var med Knuff till vetri i fredags och fick skämmas för tandsten, gingivit och bristande vaccinationsstatus. Skyllde ifrån mig att det inte var mina katter utan J's (moget).

J var på Toto med sin bror på fredagkvällen och kom hem överlycklig vilket gjorde mig sjukt nöjd eftersom det var en av mina födelsedagspresenter till honom.
Medan de var på konsert hängde jag med min svägerska LM och J's två brorsbarn och det var ju trevligt ändå tills de skulle somna. Den lilla vägrade typ att somna och bara kavade omkring och gnällde. Kände mig sådär halvpepp på barn efter den.

På lördagen firade vi J's syster som nyss fyllt 40 med middag på ett ställe i Kristineberg som var mycket trevligt. Överlag var det en sjukt nice kväll som slutade med att vi fick nattgäster och frukostsällskap på söndagen.

Nu är jag typ trött och vill sova fast det har varit helg.

Inga kommentarer: