måndag 25 april 2011

no more holiday

Jaha, så var man hemma då. Kom typ hem och hade ätit lunch klockan tolv, händer ju inte ofta när man varit på landet annars. Kan ju ha berott på att vi blev väckta av en 4-åring vid halv-sju-blecket.

Har dumpat astma-katten på ordinarie adress och efter att ha packat upp lite hemma drog vi en ärende-runda som hette duga.
Nu har vi en till buske, tomt flak på monster-trucken, massa mat i huset och - bäst av allt - jag har äntligen cashat in min julklapp på Boomerang som jag fick av Jonas. Blev två linnen och två olika tröjor rikare men de får folk se IRL, alltså det är ingen djävla modeblogg det här.

Dessutom har vår inneboende flyttat ut och jag har flyttat in alla mina plugg- och papperssaker i hennes rum. Fatta lyxigt med värsta kontoret.

Dock inte lyxigt att åka till skolan i morgon. Vill typ dö Kanske kan få trösthångel av J om jag går och lägger mig nu.

Inga kommentarer: