torsdag 12 maj 2011

illa till mods

Hade en totalt meningslös dag i skolan. Inga fall förrän vid elva och inget intressant hände med dem förrän vid tolv och då var jag tvungen att gå eftersom jag skulle ta igen ett moment från grisreproduktionen.
Jag fick titta på en film där suggor vältrade sig i grupp - med eller utan galt - och sedan blev inseminerade. Blir alltid lite illa till mods av denna kliniska sexual-akt som AI innebär för alla inblandade.

Fräste sedan hemåt i full kareta med hjälp av rödis (som vår nya bil kallas i väntan på ett fantasifullare namn) för att hinna till min tid på NPH. Fick där träffa en mycket bra student som heter Jonas och dels tryckte på massa ömma punkter som gjorde satans ont och dels gav mig ett litet fascist-schema på övningar att utföra varje dag tills om två veckor då vi ska ses igen.

Hann knappt göra något förrän det var middag och efter middagen däckade jag och sov i två timmar på soffan. Är fortfarande sjukt trött så nu tänker jag gå och lägga mig. Så mycket för "en hel kväll att plugga på". Undrar fortfarande när jag ska börja tentaplugga.

Inga kommentarer: