lördag 13 april 2013

kort uppdatering, hinner inte mer

Her börjat läsa "Ge plats för familjen" och än så länge är den lovande. Men jag hinner bara läsa korta stycken innan jag ska sova och så får jag fundera lite på det jag läst innan jag somnar för annars ex-jobbar jag bara hela tiden, som en galning.

Hoppas på att se slutet snart, har läst alla artiklar till ungefär 2/3 av hela uppsatsen och håller nu på att skriva klart mittendelen. Dessutom går min studie åt skogen - har bara fått in 13 lyckade kor av 50 så jag hoppas att det leder till att mitt arbete blir skriftligt och att jag bara kan skippa all statistik... Håller tummarna för att min handledare inte hittar på något ambitiöst istället. Hon är så himla bra och snäll och hjälper till mycket men hon är även olidligt seriös...

Ska hetsskriva lite mer nu innan jag slutar för kvällen för i morgon är det ledig dag och jag ska bara ägna mig åt Trassel och J. Vi ska uppdatera projektlistan gällande allt som behöver fixas härhemma.

Inga kommentarer: