fredag 18 december 2009

zzz

Ahmen, såklart helt förlamad av trötthet när jag kommer hem för att jag varit i skolan och gjort ondskefullt grupparbete. Väntar på J som snart kommer hem så vi kan äta middag och borde plugga men jag är så himla trött och seg och orkar inget.

Har i alla fall installerat om min älskade lilla äppeldator som fortfarande heter samma sak men nu är lite piggare. Det var ett djävla meck och nu måste jag föra över alla låter till mitt iTunes och sortera dem och radera en del (alltså, när jag sparade dem till externa tog det typ två timmar, det är på riktigt ca 15 000 låtar).

Dock bevisade det bara vad jag misstänkt länge - det är vårt internet som är boven i att inget någonsin funkar som det ska men vi ska få nytt vid nyåret så jag hoppas för i helvete att det ska bli bra då och att allt går megalocytfort hädanefter. Dock knappast troligt.

Och nu har jag egentligen jullov men måste plugga och hinna slå in tusen paket och pyssla och göra allt fint och herregud. Jag dör av trötthet.

Inga kommentarer: