tisdag 23 augusti 2011

epic fail

Trodde jag var frisk i morse innan bihålorna anföll med förnyad kraft efter halva dagen. Och detta trots att det enda jag gjort var att sova till tolv, äta frukost och sedan sortera upp mitt spotify.

Är även husmor och försöker sortera in alla våra urklippta recept i en pärm. Går bra men är ju så djävla mycket. Hade dock aldrig kommit på idén om jag inte börjat städa köket (som fortfarande är ostädat). Är nu snart klar med en låda he he.

Och nu har äntligen min fina äppelmobil kommit och jag orkar knappt packa upp den. Misstänker att jag måste skriva in alla mina kontakter för hand dessutom. Orkar inte mer.

Kanske ska ringa och rådfråga min husläkare i morgon angående detta att jag aldrig blir frisk. Är ju i och för sig ändå försent eftersom jag börjar i skolan på måndag. All min planerade mysiga ledighet åt skogen.

Fick även schemat idag. Första dagen: 8:00-8:30 introduktion, 8:30-15:00 fårsjukdomar. Alltså opeppen.

2 kommentarer:

VeRa sa...

haha du är dömd till får och getter!

parvina sa...

Wow thats really amazing I have heard a new app spotify premium free pc this app is great and I have started looking at it.Thanks for the help and suggesting the matter I will go forward with it.Keep publishing and writing new article.