fredag 26 augusti 2011

it can only get better

Det har blivit lite bättre faktiskt. Har inte sjukt ont i bihålorna och snyter mig bara typ 50 ggr/dag. Men det har börjat pipa i öronen när jag snyter mig - är det dåligt? Känns konstigt i alla fall.

Hade några av de bästa i klassen över på vin och middag i onsdags. Plus - de är så djävla bra. Minus - vi började angsta över skolan och opeppen över att börja på måndag. Dock pratade jag och EK en massa om det på kvällen och kom ändå fram till att - det kan bara bli bättre. Snart är det över och vi är fria.

Och min nya iPhone är en skatt, måste bara fylla den med fina foton som jag kan ha som bakgrundsbilder osv. Kan ta en massa när jag ska ut till Ön idag och krama det sista ur sommarlovet. Dessutom det sista sommarlovet någonsin. Känns också konstigt. Allt är konstigt.

Ska även kolla om det finns en app så jag kan ****** från min iPhone. Då skulle jag kunna torcha ******* med rants direkt när jag kommer på dem. Skulle antagligen höja inläggsfrekvensen med tusen.

Inga kommentarer: