onsdag 31 augusti 2011

samma gamla vanliga

Sååå, skolan är ändå ok. Börjar ta sig och bli roligare - igår fick jag t. ex. vara med på en löpmagsoperation på en ko samt höra av vän att vår grupp såg erfarna ut. Vem vet, man kanske lyckas hålla skenet uppe nästa sommar?

Annars är det som vanligt - upp i ottan och hem sent och försöka plugga och sova däremellan. Har även lyckats springa och simma denna vecka + äta bra vilket vore topp om man kunde fortsätta med. Dock ångest över idisslartentan som är om drygt två veckor. Fick målbeskrivning för kursen igår och vågade inte ens titta. Min pärm om idisslare är typ en halvmeter tjock och det är mycket oklart hur jag ska hinna lära mig allt men, men...

Har lagat min mormors gamla klocka som nu slår hemtrevligt i vardagsrummet och i morgon är det massiv fest på skolan och jag ska bli full med bästa E, J, CK, EK, F, M, D, C osv. Har redan lite ångest över ev bakishet på fredag men vi slutar tolv så jag får väl sova hemma sen.

Har inte ens hunnit kika litegrann efter *****-app till iPhonen. Besviken på mig själv.

Inga kommentarer: