onsdag 20 mars 2013

arg


Det är så hemskt för jag är så arg och irriterad på J hela tiden. Fast han är helt gullig och snäll och säger att han älskar mig hela tiden så känner jag bara ilska, tomhet och irritation.

Fast jag vet ju att det inte är på riktigt, jag vet ju att jag egentligen älskar honom och bara vill vara med honom och att det inte finns någon bättre men just nu känns allt bara deppigt och hemskt. Och jag tror egentligen att en del av ilskan bottnar i att jag är avundsjuk på honom för att han älskar Trassel så naturligt och förbehållslöst och att jag inte gör det. Och det gör mig irriterad och missunsam och så är jag trött och deppig och måste lägga all energi på ex-jobbet och på att överhuvudtaget överleva med Trassel. Och då kommer J i kläm fast jag egentligen vet bättre.

Jag hoppas så himla mycket på att det blir bättre när han blir ledig. Nu är det bara nio dagar kvar.

Inga kommentarer: