onsdag 17 februari 2010

nu är det fanimig nog med sjukdom och tröttma

Alltså vad är upp? Jag har ingen energi whatsoever. Förkylningen hänger sig kvar i bitar av näsa och hals vilket vore ok om inte tröttheten helt tagit över. Alltså inte bara trött utan en överväldigande trötthet som bara trycker ned en.

Igår morse gick jag upp med J men gick sedan och lade mig och sov till ett. Ett! Det är ju värsta skämtet. Hade sedan sjukt ont i huvudet och mådde illa under eftermiddagen.

Idag sov jag till elva, kände mig ok och gick upp och åt frukost. Sedan var energin slut. Försökte tvinga mig att söka lite katt och hjärta men då funkar inte helvetes skol-sidan. Vad är upp liksom? Motarbetad och helt hängig, jag tror jag går och lägger mig igen.

Jag orkar inte känna mig såhär längre.

Inga kommentarer: