tisdag 9 februari 2010

på allmän begäran

Ok, nu har jag inte skrivit något på sorgligt länge och tänkte nästan sluta blogga för att det är skämtsamt långt mellan inläggen. Dock åt jag middag med ex-kombon och V igår och lade fram mitt förslag vilket föranledde V att ha en liten hyllningsattack om att det var sjukt roligt när jag väl skrev och med en sådan liten ego-smörjning kan man ju inte låta bli att leverera.

Dessutom är jag fortfarande ruttet sjuk idag och ligger hemma i soffan där jag varvar vatten, fjortis-fantasy och internetande så varför inte. Ett lysande tillfälle att blogga ikapp (se typ hundra inlägg nedan).

Det är ju inte det att jag inte gillar det, jag är bara lite i för flygande fläng så jag hinner sällan sitta ned och blogga i lugn och ro. Det är därför det blir mer attacker.

1 kommentar:

VeRa sa...

Uppskattat! Dagen är räddad!