torsdag 22 oktober 2009

what have I done to fall so hard for you

Idag är det exakt ett år sedan jag och J var på vår tredje date som började med att J försökte avsluta vårt dateande och som slutade med att vi satt i min trappuppgång och hånglade i typ en halvtimme.

Jag är så djävla lycklig över det här året och så sjukt nöjd med att ha träffat J och fått tillbringa all den här tiden med honom. Och jag ser så himla mycket fram emot att vara med honom resten av livet. Han är mitt allra bästaste och jag älskar honom helt galet mycket. Och det blir bara mer och mer. Hur mycket kan man älska någon egentligen?

Ikväll ska jag möta honom på centralen när han kommer med tåget från Göteborg och han vet inte om det än (även om han säger att han tror sig ha listat ut vad som ska hända) men vi ska gå till samma ställe som vi hade vår date på för ett år sedan och så ska jag bjuda honom på middag.

Och berätta för honom att vi fått svar på att vi kan gifta oss på vårt önskeställe. Och jag tror att det kommer att kunna bli sjukt fint.

Inga kommentarer: